Pressroom

Uwaga! Ważna informacja dotycząca bezpieczeństwa danych

Szanowni Klienci, Działając w imieniu AIQLABS Spółka z o.o. (dalej: „Spółka” lub „Administrator”) z przykrością informujemy o naruszeniu ochrony da...

Czytaj więcej

CERTYFIKAT AUDYTU ETYCZNEGO ZA ROK 2024

Czytaj więcej

AIQLABS z nagrodą TOP BRAND DEKADY na Loan Magazine Awards 2025

AIQLabs otrzymał prestiżową nagrodę TOP BRAND DEKADY, która wyróżnia firmy kształtujące rynek finansowania pozabankowego i wspierające rozwó...

Czytaj więcej

CERTYFIKAT AUDYTU ETYCZNEGO ZA ROK 2023

Czytaj więcej

AIQLABS INSTYTUCJĄ POŻYCZKOWĄ ROKU LMA 2022

AIQLabs otrzymał nagrodę – „Instytucja Pożyczkowa Roku” – podczas finałowej gali Loan Magazine Awards 2022. FinTech, do którego należą marki SuperGros...

Czytaj więcej

Certyfikat Audytu Etycznego za ROK 2019

Czytaj więcej

Produkty AIQLABS na platformie Bancovo

AIQLABS, polski fintech zarządzający zintegrowanymi rozwiązaniami finansowymi dla klienta indywidualnego i biznesowego, dołączył ze swoją ofertą do Ba...

Czytaj więcej

SuperGrosz z portfolio AIQLABS z wyróżnieniem: Kryształ Jakości 2018

Znamy laureatów kolejnej edycji Loan Awards 2018. Najważniejszego wydarzenia dla branży fintech, które nagradza innowacyjne produkty oraz nowatorskie ...

Czytaj więcej

“Odlotowa Promocja z RRSO 7.77%”. Wystartowała nowa oferta SuperGrosz z oprocentowaniem porównywalnym do kredytów bankowych.

SuperGrosz, instytucja finansowa działająca w sektorze consumer finance, startuje z wyjątkową promocją:  „RRSO 7,77%”. Oferta skierowana jest do ...

Czytaj więcej

Certyfikat Etyczny KPF dla SuperGrosz

SuperGrosz, wyspecjalizowany fintech z portfolio AIQLABS, został wyróżniony Certyfikatem Etycznym przyznawanym przez Konferencję Przedsiębiorstw Finan...

Czytaj więcej
×
Uwaga! Ważna informacja dotycząca bezpieczeństwa danych

Szanowni Klienci,

Działając w imieniu AIQLABS Spółka z o.o. (dalej: „Spółka” lub „Administrator”) z przykrością informujemy o naruszeniu ochrony danych. Spółka padła ofiarą ataku hakerskiego. Nieuprawniona osoba / grupa osób uzyskała zdalny dostęp do części bazy danych klientów Spółki (administratora danych osobowych), wykorzystując do tego stworzony przez siebie kod (program komputerowy). Kierując się troską o naszych klientów zdecydowaliśmy się podzielić z Państwem informacją o tym ryzyku.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z incydentem i zapewniamy, że traktujemy tę sprawę z najwyższą powagą. Kwestia bezpieczeństwa jest dla nas priorytetem, dlatego natychmiast podjęliśmy działania mające na celu zablokowanie nieautoryzowanego dostępu do systemu i wyeliminowaliśmy źródło problemu. Spółka wdrożyła również dodatkowe środki zaradcze, które pozwolą zminimalizować ryzyko wystąpienia podobnego zdarzenia w przyszłości.

Zapewniamy, że bezpieczeństwo Państwa danych osobowych jest dla nas priorytetem. O zaistniałej sytuacji zostali zawiadomieni CSIRT KNF i CSIRT NASK i Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informację o zdarzeniu zamieściliśmy także w serwisie Bezpieczne dane – gdzie mogą Państwo zweryfikować czy Państwa dane osobowe mogły zostać objęte naruszeniem ochrony danych osobowych.


Co się wydarzyło?

  1. W piątek 31 października 2025 roku zostało wykryte naruszenie polegające na nieuprawnionym dostępie do danych osobowych klientów Spółki (naruszenie poufności danych osobowych).
  2. Przedmiotem ataku był jeden z systemów informatycznych Spółki, w którym przechowywane były dane osobowe klientów Spółki. Osoba, która przeprowadziła atak, uzyskała nieautoryzowany dostęp do części danych użytkowników posiadających Konta Klienta.
  3. Zdarzenie miało charakter incydentalny i krótkotrwały i nie było umyślnym działaniem Spółki. Służby IT Spółki podjęły natychmiastowe działania celem zminimalizowania ryzyka wystąpienia negatywnych skutków tego zdarzenia.

Do jakich danych uzyskano dostęp w wyniku ataku?

  1. Wśród danych, które zostały pozyskane przez osobę nieuprawnioną, znajdują się: adresy e-mail, imiona i nazwiska, informacje o narodowości, numery PESEL, dane dotyczące dowodu osobistego (numer, data wydania oraz data ważności), adresy zamieszkania lub pobytu oraz adresy do korespondencji, numery telefonów, informacje o pozostawaniu w związku małżeńskim, informacje o liczbie dzieci, dane dotyczące statusu zawodowego, nazwa, adres, NIP oraz telefon do pracodawcy, zadeklarowana branża, deklarowany dochód, numery rachunków bankowych, identyfikator w portalu Facebook, informacje o zgonie klientów oraz hashe haseł powiązane z zarejestrowanymi kontami użytkowników. Zapewniamy, że hasła do logowania na konto były „zahaszowane”. Haszowanie to proces kryptograficzny, który służy do ochrony haseł poprzez ich zamianę na unikalny skrót (hash), zamiast przechowywania ich w oryginalnej formie. Co ważne, na podstawie tych danych nie ma możliwości bezpośredniego zalogowania się do konta Klienta ani do innych systemów. W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego, pozyskane dane mogą obejmować dane dokumentu uprawniającego do pobytu na terenie RP tj. numer oraz rodzaj karty pobytu wraz z datą wydania oraz ważności.
  2. Spółka informuje, że w odniesieniu do części klientów zakres danych osobowych, który mógł polegać naruszeniu może być mniejszy – działając jednak z najwyższą starannością, Spółka informuje o możliwie najszerszym zakresie danych osobowych, które mogły zostać objęte naruszeniem.
  3. Obecnie wiemy, że dane dotyczą grupy 10 tysięcy użytkowników, potencjalnie skala wycieku może być większa.

Jakie kroki podjęliśmy?

Spółka podjęła szereg działań w celu zaradzeniu naruszeniu i zminimalizowaniu ryzyka wystąpienia negatywnych konsekwencji, w tym działania mające na celu przeciwdziałanie wystąpienia podobnego zdarzenia w przyszłości, w szczególności:

  1. natychmiast po uzyskaniu informacji o wystąpieniu ryzyka uzyskania dostępu do danych przez osobę nieuprawnioną, nasz zespół ekspertów podjął działania mające na celu zabezpieczenie danych Klientów Spółki i ograniczenie skutków naruszenia;
  2. przeprowadziliśmy szczegółowy skan bezpieczeństwa systemów i oprogramowania w celu identyfikacji przyczyn naruszenia oraz wzmocnienia środków ochronnych, w tym podjęliśmy niezwłoczne działania celem zwiększenia efektywności środków zabezpieczających w systemie objętym naruszeniem ochrony danych osobowych;
  3. aby zapobiec dalszym zagrożeniom monitorujemy w sposób ciągły nasze systemy w celu wykrycia potencjalnych ryzyk i innej aktywności ze strony osób nieuprawnionych;
  4. incydent został zgłoszony do odpowiednich organów, a Spółka deklaruje pełną gotowość do udzielania wszelkich niezbędnych informacji;
  5. zintensyfikowaliśmy prace naszego działu IT w celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, w tym cyberbezpieczeństwa i ochrony danych osobowych oraz planujemy wdrożenie dodatkowych środków zabezpieczających, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia podobnych zdarzeń w przyszłości.

Jakie mogą być konsekwencje ataku?

  1. Pozyskane informacje mogą zostać wykorzystane przez osoby nieuprawnione, by uzyskać dostęp do Państwa kont w innych serwisach lub w celu wyłudzenia kredytu w instytucjach pozabankowych lub zawarcia umowy cywilnoprawnej w Państwa imieniu lub na Państwa rzecz np. najmu nieruchomości lub ubezpieczenia.
  2. Mogą otrzymywać Państwo niezamówione informacje handlowe (niechciane połączenia telefoniczne, spam otrzymywany na adres e-mail).
  3. Osoby nieuprawnione mogą próbować wykorzystać Państwa adres e-mail i numer telefonu do prób wyłudzenia danych osobowych (podszywając się pod zaufane instytucje czy pracowników Spółki).
  4. Osoby nieuprawnione mogą posłużyć się fałszywymi danymi w celu ukrycia tożsamości np. przy otrzymywaniu mandatu – kradzież tożsamości.
  5. Osoby nieuprawione mogą posłużyć się Państwa danymi osobowymi do uzyskania informacji o Państwa statusie majątkowym lub podjęcia prób uzyskania dostępu do Państwa danych osobowych o stanie zdrowia, w sytuacjach, gdy dostęp do systemów rejestracji pacjenta można uzyskać, potwierdzając tożsamość za pomocą numeru PESEL.
  6. Osoby nieuprawnione mogą założyć z użyciem Państwa danych osobowych konta internetowe (np. w serwisie społecznościowym).
  7. Poczucie utraty kontroli nad danymi osobowymi.

Co zalecamy, aby chronić swoją prywatność?

  1. Zmienić hasło wykorzystywane dotychczas do logowania do Panelu Klienta na supergrosz.pl.
  2. Zastrzeżenie swojego numeru PESEL (szczegółowe informacje o sposobie zastrzeżenia numeru PESEL dostępne są na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/gov/zastrzez-swoj-numer-pesel-lub-cofnij-zastrzezenie).
  3. Zastrzeżenie dokumentu tożsamości za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności oferowanych przez wybrane banki krajowe, platformy państwowe lub poprzez organy ścigania, a także dokonanie jego wymiany.
  4. Założenie konta w systemie informacji kredytowej i gospodarczej celem monitorowania swojej aktywności kredytowej (np. https://www.bik.pl/klienci-indywidualni).
  5. Jeśli wykorzystują Państwo to samo hasło w innych miejscach (np. sklepy internetowe, portale społecznościowe, poczta), zalecamy zmianę hasła oraz wdrożenie dwuskładnikowego uwierzytelniania (2FA), jeśli to możliwe.
  6. Zachować szczególną ostrożność w przypadku połączeń telefonicznych z nieznanych numerów, w szczególności nieużywanie linków do stron internetowych otrzymanych od nieznanych nadawców w wiadomościach SMS.
  7. Zachować wzmożoną czujność wobec prób wyłudzania informacji, które mogą wykorzystywać nazwę AIQLABS Spółka z o. o. (np. pod pretekstem aktualizacji danych do logowania) oraz dokładne sprawdzenie osób lub podmiotów, które będą próbowały uzyskać od Państwa jakiekolwiek dane osobowe.
  8. Zachować ostrożność w przypadku otrzymania wiadomości e-mail z nieznanych źródeł, w szczególności nieużywanie linków do stron internetowych otrzymanych od nieznanych nadawców w wiadomościach e-mail.
  9. W przypadku powzięcia informacji o możliwości nieuprawnionego wykorzystania Państwa danych osobowych – należy niezwłocznie powiadomić organy ścigania.
  10. Informujemy, że mają Państwo możliwość skorzystania ze środków ochrony dóbr osobistych, na zasadach określonych w obowiązujących przepisach. 

Pragniemy potwierdzić, że Spółka każdorazowo z najwyższym priorytetem podejmuje działania mające na celu zagwarantowanie bezpieczeństwa Państwa danych osobowych. W świetle powyższego podkreślamy, że przedmiotowe naruszenie danych osobowych miało charakter incydentalny i nie wynikało z celowego działania Spółki.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące incydentu, uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem kontakt@supergrosz.pl lub telefonicznie pod numerami: 503 212 039 lub 799 626 893 lub Inspektorem Ochrony Danych Pauliną Matynia pod adresem e-mail: iod@aiqlabs.pl.


Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby zminimalizować skutki incydentu.

Z wyrazami szacunku,

Zespół AIQLABS

CERTYFIKAT AUDYTU ETYCZNEGO ZA ROK 2024
AIQLABS z nagrodą TOP BRAND DEKADY na Loan Magazine Awards 2025

AIQLabs otrzymał prestiżową nagrodę TOP BRAND DEKADY, która wyróżnia firmy kształtujące rynek finansowania pozabankowego i wspierające rozwój przedsiębiorstw. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 30 stycznia, a wyróżnione zostały organizacje, które od lat wprowadzają innowacyjne rozwiązania i wyznaczają nowe standardy w branży. 

To dla nas ogromne wyróżnienie oraz motywacja do dalszego rozwoju i umacniania pozycji lidera. Dziękujemy wszystkim, którzy są częścią tej drogi – to dzięki Wam możemy świętować ten sukces!

Loan Magazine Awards
to najważniejsze wydarzenie polskiej branży consumer finance i zarazem X edycja prestiżowej Gali, która każdego roku gromadzi setki gości i szereg doświadczonych ekspertów chcących dzielić się swoją wiedzą z innymi. To także wyjątkowy moment, w którym branża rynku consume finance  może przyjrzeć się swojej działalności z dystansem i stwierdzić, które rozwiązania sprawdziły się najlepiej w perspektywie ostatnich 12 miesięcy.

Top Brand Dekady Loan Magazine Awards X
to nagroda, która przyznawana będzie raz na 10 lat, stąd jej unikalność i wyjątkowość”, tłumaczy Rafał Tomkowicz, pomysłodawca i organizator wydarzenia.

Misją AIQlabs jest ciągłe kreowanie i wyznaczanie kierunków rozwoju narzędzi finansowych w oparciu o strategie digital – big data, machine learning, data science, rozwiązania poznawcze i zaawansowane algorytmy. Zaawansowany FinTech od 2015 r. wdraża innowacyjne rozwiązania w służbie consumer finance i kultury innowacji.

CERTYFIKAT AUDYTU ETYCZNEGO ZA ROK 2023
AIQLABS INSTYTUCJĄ POŻYCZKOWĄ ROKU LMA 2022

AIQLabs otrzymał nagrodę – „Instytucja Pożyczkowa Roku” – podczas finałowej gali Loan Magazine Awards 2022. FinTech, do którego należą marki SuperGrosz i „Kupuj Teraz – zapłać później”, został doceniony przez kapitułę konkursową, złożoną z przedstawicieli rynku pośrednictwa finansowego.

We Wrocławiu odbyła się siódma edycja najstarszego i jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń z obszaru loan market w Polsce. Gala Loan Magazine Awards ma na celu wyróżnienie najlepszych firm, marek oraz brandów działających w obszarze finansowania pozabankowego. Jest skierowana do instytucji pożyczkowych, instytucji bankowych, firm windykacyjnych, Biur Informacji Gospodarczej oraz podmiotów dostarczających rozwiązania technologiczne, pozwalające firmom reprezentującym rynek na dynamiczny rozwój.

Cieszymy się, że doceniono nasz wkład w całą branżę. Zostaliśmy wyróżnieni za wdrażanie nowych rozwiązań, inwestycje w technologie oraz stabilność kapitałową i produktową. Konsekwentnie rozwijamy proponowane narzędzia i wspieramy naszych partnerów od strony IT. W AIQLabs wierzymy, że tylko mariaż nowych technologii i ludzkiej intuicji tworzy dopasowane rozwiązania do rzeczywistych potrzeb rynku – powiedział Piotr Siwiec, prezes zarządu AIQLabs.

Misją AIQlabs jest ciągłe kreowanie i wyznaczanie kierunków rozwoju narzędzi finansowych w oparciu o strategie digital – big data, machine learning, data science, rozwiązania poznawcze i zaawansowane algorytmy. Zaawansowany FinTech od 2015 r. wdraża innowacyjne rozwiązania w służbie consumer finance i kultury innowacji.


Certyfikat Audytu Etycznego za ROK 2019


Produkty AIQLABS na platformie Bancovo

AIQLABS, polski fintech zarządzający zintegrowanymi rozwiązaniami finansowymi dla klienta indywidualnego i biznesowego, dołączył ze swoją ofertą do Bancovo, innowacyjnej platformy kredytowej online. Partnerzy planują dalsze rozszerzanie współpracy o kolejne kanały sprzedaży oraz produkty.

Platforma Bancovo funkcjonująca na polskim rynku od marca 2018 roku, sukcesywnie rozszerza ofertę udostępnianych usług. Do grona firm reprezentowanych przez platformę dołączyła niedawno marka Finces. Obok SuperGrosza jest to kolejny produkt z portfolio AIQLABS, który uzupełnia finansowy pakiet propozycji oferowany przez Bancovo.

Partnerów dobieramy mając na uwadze komfort naszych klientów. Oznacza to, że obok używanego zaplecza technologicznego, stawiamy także na niezawodność proponowanych rozwiązań finansowych. Aiqlabs wykorzystując oba aspekty w swojej działalności, gwarantuje przyjazność i szybkość usługi pożyczkowej, która z perspektywy użytkowników jest potrzebna dokładnie w momencie wnioskowania. Zarówno w przypadku firm, jak i konsumentów.” – komentuje Marcin Mikołajczak, Członek Zarządu Bancovo.

Finansowanie SuperGrosz opiera się na zaawansowanych algorytmach, które w czasie rzeczywistym dokonują weryfikacji, dbając jednocześnie o bezpieczeństwo przekazywanych danych. W tym rodzaju finansowania online proces decyzyjny jest błyskawiczny, zaś sama oferta elastycznie dopasowywana do możliwości budżetowych wnioskującego. 

Jak potwierdza Agata Lejman, Marketing Manager w AIQLABS: “Zależy nam na zapewnianiu transparentnych i skutecznych usług, zarówno klientom, którzy potrzebują długo i krótkoterminowego dostępu do funduszy. Koncentrujemy się na ciągłym ulepszaniu funkcjonalności naszych procesów.” Produkt SuperGrosza uruchomiony na platformie Bancovo gwarantuje odpowiednio długi tenor spłaty dla maksymalnie oferowanej kwoty pożyczki.

Produkt SuperGrosza uruchomiony na platformie Bancovo gwarantuje odpowiednio długi tenor spłaty dla maksymalnie oferowanej kwoty pożyczki.

Marka Finces, także udostępniona na platformie Bancovo charakteryzuje się w pełni nowatorskim podejściem do zatorów płatniczych i skierowana jest do małych, średnich oraz mikro przedsiębiorstw, które potrzebują szybkiego uwolnienia środków z nieuregulowanych faktur. Całość procesu onbordingu dla klientów odbywa się online – umożliwia to na błyskawiczne spełnienie wymogów formalnych i wypłacenie środków (nawet w ciągu 24 godzin w dni robocze). Z perspektywy osoby zarządzającej podmiotem biznesowym oznacza to łagodzenie negatywnych w skutkach opóźnień w płatnościach, a docelowo przy prawidłowym stosowaniu, zwiększa przewaga konkurencyjną firmy. Przedsiębiorstwa wnioskujące w Finces mogą liczyć nawet do 100 000 zł maksymalnej wartości limitu faktoringowego.

SuperGrosz z portfolio AIQLABS z wyróżnieniem: Kryształ Jakości 2018

Znamy laureatów kolejnej edycji Loan Awards 2018. Najważniejszego wydarzenia dla branży fintech, które nagradza innowacyjne produkty oraz nowatorskie rozwiązania z zakresu consumer finance. Po raz pierwszy w historii plebiscytu o zwycięstwie w poszczególnych kategoriach decydowały specjalne badania zrealizowane przez redakcje: Loan Magazine, Bliżej Biznesu oraz Uniwersytet Ekonomiczny. Jedna z prestiżowych nagród: Kryształ Jakości, została przyznana marce SuperGrosz, która należy do AIQLABS.

Loan Magazine od czterech lat przyznaje nagrody dla najlepszych i najszybciej rozwijających się technologicznie marek w sektorze pozabankowym. Tegoroczna ilość nominacji jest potwierdzeniem, że minione miesiące były bardzo intensywne dla branży, która koncepcje finansowe coraz częściej wspomaga zaawansowanymi rozwiązaniami digital. Finaliści rywalizowali w kategoriach m.in: Społecznie Odpowiedzialni, Partnerzy Sprzedaży dla Instytucji Pożyczkowych czy Technologiczne Rozwiązanie. Po raz pierwszy w historii przyznane zostały również specjalne wyróżnienia: Kryształy Jakości Loan Magazine Awards. Nagroda ta przypadła marce SuperGrosz z portfolio Aiqlabs, dynamicznie rozwijającego się fintecha, który zarządza i współtworzy zintegrowane rozwiązania finansowe: faktoring, finansowanie zakupów oraz pożyczki.

Nagroda w kategorii Kryształy Jakości przyznawana jest instytucji pożyczkowej wyróżniającej się nowoczesnym podejściem do klienta, do którego należy ostateczna decyzja jaką ofertę wybierze. Dlatego, tak ważne jest dopasowanie produktu do rzeczywistych potrzeb rynku i przejrzystość, a więc odpowiedzialne pożyczanie oraz jasne przedstawienie kosztów zobowiązania. Dodatkowym elementem, wpływającym na przez przez kapitułę Loan Awards wyróżnienia jest również całkowita digitalizacja procesu przyznawania kredytu. Wykorzystanie kanału online oznacza uproszczenie dotychczasowych reguł i stanowi kolejny krok w rozwoju relacji pomiędzy podmiotami finansowymi a rosnącymi wymaganiami klientów. SuperGrosz wyróżnia się jednocześnie szybkim procesem weryfikacyjnym, który napędzany przy użyciu autorskich scoringów i zaawansowanych algorytmów technologicznych. Takie działania, obok podnoszenia poziomu zaufania względem sektora pożyczek ratalnych, wymuszają na tradycyjnych bankach zmiany w dotychczasowym funkcjonowaniu, przy okazji stając się dla nich konkurencją.

Jak odnotowuje BIK w Raporcie półrocznym Kredyty Trendy 2018, liczba osób posiadających zobowiązania rośnie bardzo powoli, jednak znacznie szybciej w firmach pożyczkowych niż w bankach. Z zewnętrznych źródeł finansowania takich jak kredyty i pożyczki w pierwszych sześciu miesiącach 2018 roku skorzystało aż o 29,3% więcej konsumentów niż w roku ubiegłym, zostawiając daleko w tyle sektor bankowy, w którym liczba kredytobiorców wzrosła tylko o 0,3%. Te dane, wraz z prognozowaną dobrą koniunkturą na rynku pożyczek i kredytów gotówkowych w kolejnych latach, sprawiają, że obszar consumer finance zintensyfikuje swój rozwój równocześnie poprawiając komfort klientów.

“Odlotowa Promocja z RRSO 7.77%”. Wystartowała nowa oferta SuperGrosz z oprocentowaniem porównywalnym do kredytów bankowych.

SuperGrosz, instytucja finansowa działająca w sektorze consumer finance, startuje z wyjątkową promocją:  „RRSO 7,77%”. Oferta skierowana jest do nowych klientów oraz obejmuje osoby, które terminowo spłacali swoje wcześniejsze zobowiązania. Jest to jedno z niewielu rozwiązań na rynku pożyczek ratalnych z obniżonym oprocentowaniem, konkurencyjnym dla kredytów bankowych.

SuperGrosz, marka należącą do portfolio AIQLABS, specjalizuje się w zapewnianiu klientom przejrzystych i niezawodnych usług finansowych, którzy potrzebują długo i krótkoterminowego dostępu do funduszy. Teraz spółka uruchomiła kolejny produkt z atrakcyjnym RRSO.

“Odlotowa Promocja z RRSO 7,77%” dotyczy nowych klientów, którzy bez opóźnień regulowali zobowiązania finansowe zawarte w ostatnich 12 miesiącach oraz nie posiadają aktywnych pożyczek w innych podmiotach pozabankowych. Startująca oferta zakłada obniżone oprocentowanie dla pożyczek ratalnych udzielonych w kwocie od 1000 do 10.000 złotych na okres od 4 do 48 miesięcy.

Wniosek w ramach“Odlotowej Promocji” złożyć można zdalnie poprzez stronę internetową  lub telefonicznie. Obie możliwości dopasowane są do oczekiwań konsumentów ceniących szybkość weryfikacji, wysoką funkcjonalność i łatwą realizację wniosku kredytowego.

SuperGrosz koncentruje się na systematycznym upraszczaniu procedur, minimalizowaniu formalności oraz obniżaniu kosztów pożyczki. Ten model szybkiego finansowania klientów SuperGrosza jest odpowiedzią na tradycyjną działalność kredytodawców. Dzięki automatyzacji procesu i analizie dużych zbiorów, decyzja o kredytowaniu jest błyskawiczna, co umożliwia zasilenia gotówką domowych budżetów od razu po pojawieniu się zapotrzebowania.


Certyfikat Etyczny KPF dla SuperGrosz

SuperGrosz, wyspecjalizowany fintech z portfolio AIQLABS, został wyróżniony Certyfikatem Etycznym przyznawanym przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce (KPF). Certyfikat otrzymują podmioty z sektora finansowego, które pozytywnie przeszły coroczną weryfikację ankietę audytu etycznego, dokonywaną przez Komisję Etyki przy KPF.

Certyfikat Etyczny jest potwierdzeniem stosowania się do wysokich standardów etycznych zgodnych z ideą odpowiedzialnego pożyczania i respektowania Zasad Dobrych Praktyk (ZDP) wypracowanych przez KPF. Dokument ZDP stanowi zbiór obowiązków dla instytucji finansowych, które zostały oparte na normach moralnych oraz obowiązujących przepisach prawnych. Księga branżowa stworzona przez KPF określa godne zaufania praktyki biznesowe i zabezpiecza interesy wszystkich uczestników rynku finansowego.


Pod tymi zasadami podpisuje się SuperGrosz, który od początku istnienia dba o rozwiązywanie przejściowych problemów z płynnością finansową swoich klientów, w sposób etyczny i przejrzysty. Marka należąca do AIQLABS pośród składowych wpisanych w DNA wyróżnia transparentność, wysokiej jakości standardy obsługi związane z odpowiedzialnym finansowaniem potrzeb oraz zapewnienie realnie przystępnych i przejrzystych warunków kredytowych. Dodatkowo wielką wagę przywiązuje do wsparcia swoich klientów w procesie wnioskowania, doradzając klientom rozwiązania, które nie będą dodatkowo obciążać budżetu. W realizacji tych założeń pomaga czytelne i jasne przedstawienie oferty, ze szczególnym uwzględnieniem kosztów zobowiązania oraz ustalenie zasad, na jakich klient może przedłużyć termin spłaty lub oddać pożyczkę przed terminem.


Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce  od 1999 r. zrzesza kilkadziesiąt kluczowych przedsiębiorstw z rynku finansowego. Jest członkiem Rady Rozwoju Finansowego, która została powołana przez Ministra Finansów i EUROFINAS (European Federation of Finance House Associations). Misją KPF jest budowanie kapitału społecznego w sektorze finansowym w Polsce, stanowi forum wymiany wiedzy i doświadczeń, promuje profesjonalizm oraz wzajemny szacunek.